Bestyrelse: 2022 / 2023.

Formand: Michael DrakmannThomsen. Myggevej.                                                    mich.dthomsen@gmail.com - tlf. nr. 24420111

Næstformand: Finn Thoft Jensen. Oldenborrevej.                                                        finnthoft@live.dk - tlf 51505441

Kasserer: Jarl Bøje Andersen. Hvepsevej.                                                              jarl@woss.dk - tlf. nr. 2511.4402

Sekretær: Ann Dorthe Stricker. Humlebivej.                                                                  strick369@gmail.com - tlf. nr. 40999502

Bestyrelsesmedlem: Carsten Stanley Mortensen. Humlebivej.                                            csm-aeh@aalborg.dk - telefon nummer: 25205448

Suppleant: Merete Kann Abildgaard. Hvepsevej.

———————————————————————————

Vandforsyning:

Restrup-Nørholm Enge Vandværk

Problemer med vandforsyning

Kontakt - Chris Larsen tlf 27570808. Mail: restvand@gmail.com

__________________________________________________________________
NB! Ansvarsfraskrivelse: Der tages forbehold for mulige stavefejl, ligesom vi i bestyrelsen, ikke kan være ansvarlige, for indholdets rigtighed med mere - og det gælder hele vores hjemmeside og vores facebookside.

Servicevirksomheder, der kommer i vores område. Eksempler:

Vi kan blandt andet henvise til:

Vinduespolering:

1. PLUS PUDS  - tlf. 3124 5678

2. Bruhn Nørgaard: tlf. 7060 5039

Gas-manden - tlf. 9834 2300

Ringer du før fredag - vil gasflasken blive leveret lørdag.

Pris leveret på adressen er p.t. kr ???

(Bliv ikke overrasket - de handler med lidt af hvert, smørrebrød og skrot).

Skorstensfejeren - primært i vores område

Skorstensfejermester Allan B. Nielsen - Aalborg SYD

Brogade 8, 9240 NIBE

Tlf. nr. 2172.8023 - assistent: Søren

Mandag til torsdag kl 7 - 15 - fredag kl 7 - 13

Muldvarper
 og eventuelt mosegrise

Bette LAS (Lars Jensen)

Nyrupvej 37, 9240 Nibe

Tlf. nr. 30902485

Der afregnes p.t. kontant kr. 50 pr. fanget

Flot indvielse af naturstien til Limfjorden i 2019, også selvom der var regnvejr.Grundejerforeningen har nu fået etableret stier til Limfjorden. Se artikel under fanen: Stier og nyd en tur til Limfjorden, og husk godt fodtøj, navnlig hvis det har regnet. 🏖😎😉 Husk at hunde skal føres i snor. Ellers indrager landmanden stierne igen.

Internet, tv og bredbånd

Norlys har lagt netkabler ned i hele vores område. Men der kan frit vælges udbyder.

Stier: Grundejerforeningen har etableret stier til Limfjorden.

Husk, hunde skal føres i snor. Hvis ikke, indrager landmanden stierne igen.  Iht lovgivning, skal hunde føres i snor, i hele grundejerforeningens område.

---------

Afbrænding: Der er særlige regler, for afbrænding af affald i Aalborg Kommune. Hvilket betyder, at du ikke må afbrænde haveaffald eller lign.
Se artikel andet sted.